Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 12 december 2011

Ljuvligt soffhäng ikväll!

Dag 4 och 5 på träningslägret orkade jag inte göra nånting annat än vila mellan passen. Helt slutkörd. Därför känns dagens vila helt fantastisk. Lördagens pass bestod i alla fall av klassisk distans, 2.20h och sedan skejt i varierande tempo em. De andra åkte intervaller men det fanns inte en möjlighet för mig att genomföra det passet. Jag är hur som helst riktigt nöjd med lägret och tycker det känns bättre än snöpremiärer brukar göra. Det är dock svårt att veta hur mycket jag har kvar till målet innan första seedningsloppet är kört. På lördagen fick jag även låna ett par skidor av Erik Ohlström (klubbens starkaste åkare). I och med det kunde jag testköra mina nya pjäxor. Det var riktigt härlig känsla då de var rymligare, stabilare och skönare. Nu ska jag nog hänga i soffan im också sen börjar miljagningen på s.berget.

Tävlingslaget

Det var riktigt kul att skejta!

6 kommentarer:

  1. Ja,ja kände naturligtvis igen dig på bilden utan att förstora den...there´s only one of that kind... dock mycket behövligt.
    Gäller Tony knows fortfarande, bild två?
    Ha en fröjdefull vårväders- och barmarkslucia!/D

    SvaraRadera
  2. Låter som du haft det grymt! Du kommer bli vass i vinter :)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Nu är det bara att hålla tummarna att snön kommer även till Uppland.. i S-vall har ni väl lite tycker jag att jag har hört. Träningskläderna blev ju rätt snygga ändå tycker jag:) Kör hårt!/ullis

    SvaraRadera
  4. soffpotatis, hahaha!/D

    SvaraRadera
  5. Korrekturläsaren meddelar: du har en upprepning i underrubriken på bloggen. Skärpning.

    det var så lite så.

    SvaraRadera
  6. Hej på er. Kul att du hittade mig på bilden D. Ingen aning om Tony vet gäller men jag kör ju givetvis på det. Lärde mig det för 10års sen.

    Håkan, jag hoppas verkligen på vasshet i vinter men det är svårt att veta hur man ligger innan första seedningsloppet. Står i Led 4 för tillfället!

    Tjena Ullis, visst blev kläderna snygga. Först tyckte jag färgen var gräslig och inte alls rexlik men nu ser jag positivt på att den syns så bra istället.

    MackJoa, nä!

    SvaraRadera