Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 15 december 2011

Lite väl lång vila..

Nog för att jag fick till en del timmar förra veckan men nu har jag vilat för länge. Har ännu inte tränat sen i söndags. Blir inget idag heller. Har precis avslutat en arbetsintervju med webcam. Var tvungen att sitta på ett café och göra den pga min långsamma anslutning hemma. Det var en ganska rolig grej med webcam faktiskt. Nu ska jag hem och äta innan kvällspraktik så någon träning blir det inte förrän i helgen tror jag. Ärligt talat tror jag 5 dagars vila bara gör min kropp gött. Jag hann alltså inte på snön här heller. Det har regnat senaste dagarna och barmark i stan så nu är det förmodligen kört..

Kollade just södras webcam och det kanske inte är helt kört till helgen ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar