Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 4 december 2017

Förkyld

Igår var det guld å gröna skogar när jag bloggade på förmiddagen men under eftermiddagen började det kännas att en förkylning var på väg. På kvällen blev jag helt klubbad med huvudvärk, kli i halsen och snorig värre. Gick och la mej tillsammans med Arve klockan 19. Vaknade 21 och var riktigt risig. Trist, tanken är ju snöläger i Bruksvallarna torsdag - söndag. Hoppas på snabbt tillfrisknande.

Arve blev sjuk i fredagsnatt med hosta och feber sen följde Fröjdis och nu alltså min tur. Så idag har vi en riktig sjuksoftardag här hemma. Imorgon ska jag preppa skidor och kolla över utrustning. Tur att det är långt kvar till Vasaloppet.


1 kommentar:

  1. Fasen vad bittert! Vem ska jag nu tampas med under lägret? //Kristian

    SvaraRadera