Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 31 juli 2015

Nu är det dags!

Klockan är 23 och jag ställde just alarmet på 05:00 för att ta månadens första långpass och hinna hem till frukost med tjejerna. Jag har bara tränat ett pass på sex dagar och det var i tisdags morse. Fick då lite ont i höger utsida framlår efter passet. Känns som jag fått en smäll där men det är inget jag känner till. Nu ska det vara bortvilat i alla fall. 

I övrigt ska jag lägga till intervallpass denna månad och få ut mitt 6 minuterstempo ur kroppen. Mina stela höftböjare och baksida lår kommer protestera. Kan bli intressant. 

Jag kommer uppdatera stadigt här på bloggen nu fram till Lidingöloppet. Semestern är över och jag måste verkligen snäppa upp mej några hack. Mitt veckosnitt har legat på 30km och det är tydligen på tok för lite för att klara medaljen på Lidingö enligt entusiaster på löpforum. 

Aja, gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar