Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 12 juli 2015

Det går framåt

I stort sett hela tiden. Hade ett ordentligt bakslag förra helgen både löp och viktmässigt men det var det värt. Ett steg framåt för motivationen om inte annat. Spenderade nämligen fre-sön i Malmö och Köpenhamn med 4 vänner. Det intogs mat och dryck non stop och det blev för lite sömn. Den här veckan har dock varit fin träningsmässigt. Till och med kört ett pass på skierg där jag naturligtvis hade tappat en hel del. Men nu är det ju löpning som gäller fram till Lidingö och där går det framåt.

Jag orkar inte följa några träningsprogram för 2.15 på LL. Har tittat på några men det är på tok för mycket löpning. Mina ben pallar inte den mängden. Jag har inte börjat med någon kvalité heller. Ännu. Mest bara distansat för att vänja benen med mer löpning. Tycker redan det känns lättare. 

Nu ska jag och familjen åka på roadtrip söderut. Ska försöka hålla igen på godsakerna och löpträna 2-3 gånger i veckan. För det behövs verkligen. Som formen är nu tycker jag det är jobbigt att löpa endast 15km i 4.30 fart. Kommer hem i slutet av Juli och sen i Augusti börjar allvaret. Det ska bli en dunderlöpmånad. 


Kan rekommendera smörrebröd på Schönnemanns i Köpenhamn. Välfyllda snapsar höjer verkligen humöret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar