Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 14 januari 2013

Inleder veckan med vila.

Är lite rethostig idag. Märks att det var -15 igår, plus ovana luftrör men inget värre än det. Imorgon tänkte jag dra iväg och köra ett skejtpass innan kvällsjobb. Ska bli kul. Jag har rätt fin träningsvärk också och det är alltid skönt. Siktar på mycket skidåkning nu (4-5h/v) och sen något gympass i veckan. Sen jag kom igång med träningen har det ju mest blivit 45 minuters pass så nu blir det så långa skidpass jag orkar. Gäller bara att komma ur sängen på morgon. Nästa vecka tänker jag mala ett tretimmars pass. Har en ledig dag då. Misstänker dock att kampen blir mot huvudet och inte mot kroppen. Ska försöka ragga upp någon hurtig norrbagge som kan slå följe till dess.

Såg att Fredrik Björk åkte snabbt på DM också så jag ställer klockan en timme tidigare än tänkt imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar