Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 1 juni 2023

Bra majmånad!

 Sen senast har jag varit upp till huset i Knoppe och haft det skönt. Mest bastu och pilsner men mycket trädgårdsfix, 1h löpning och 1h ercolina mot husväggen fick jag till lördag och söndag. 

Den här veckan startade jag upp med ett 4 timmars stakpass på 2:or. Bredvid stakade Carell på 4:or. Det är väl ungefär den nivån jag måste upp till så småningom. Jag har iaf fått in 7 timmar på mån-ons. Nu blir det en del fest resten av veckan så får se hur mycket träning som är lämplig. Jag startar helt enkelt upp juni med vila men maj landade på 35h och startade med 3 sjukdagar så hopp finns. 

35h är verkligen en drömnivå för min del. Skulle jag kunna hålla det kontinuerligt fram till mars vet jag att det blir jäkligt bra från Sälen till Mora. 

Näst upp är kyrkserien den 7 juni! Hoppas kunna ligga på lite bättre då än förra tävlingen 17 maj.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar