Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

tisdag 3 oktober 2023

September

Ny månad. Känns svårare och tyngre att ge sej ut på rullskidorna nu. Skiergen kommer få mer timmar i oktober för min del. Björken joggar mest. Ska tydligen springa halvmara snart. Det vet ju alla att det är nästintill minustimmar att hålla på med men åtminstone bra för bukfetman. Nu i oktober har jag en greklandsvecka att se fram emot så jag får nog ta med löpardojorna.

Jag fick till 32 timmar i september cirka. Lite upp och ner som vanligt. Sista veckan blev det bara två pass. Men det var bra pass i alla fall. Ett av dom va 6x8min på skiergen. Rullskidformen känns stabil också. Hade ju varit roligt att testa den på kyrkserien men det ser mörkt ut med arbetshelg. Det som är lite tråkigt är att jag inte har nåt mål eller tävling framöver. Jag måste bara gneta på nu och göra 30 nya timmar i oktober så är det enligt plan. Måste räkna med en förkylningsperiod snart också. Folk hostar och snorar lite överallt nu och värre ska det bli.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar