Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 26 februari 2021

9 dagar

9 dagar utan träning och 9 dagar till Vasaloppet. Inget toppenupplägg. 

Är uppe i stugan i Knoppe med familjen. Sportlov. Enligt planering skulle jag njuta av skidåkning och ladda inför Vasan. Fortsatt förkyld men det går sakta framåt. Hoppas verkligen kunna komma igång inom några dagar i alla fall. All tid med familjen, skoteråkning och lek är laddning i sej.



Men känslan är att man är än mer gurka än vad Adam Steen kallade de flesta inför Bessemer. Jag trivs och skulle inte kunna beskriva mej bättre än att vara en gurka. Gillar det. Däremot var det tråkigt att jag missade Bessemer. Jag hade ju startplatsen bredvid Steen och det hade varit roligt att byta några ord. Loppet gick tydligen tungt och de föret har visat sej passa mej ganska hyggligt. Men mina underarmar hade nog inte mått så bra efteråt. Nu har de verkligen fått vila. Förutom de gånger jag behövt lyfta och skotta fram skotern då jag kört fast den. De känns lite bättre. Till nästa säsong kommer jag prehaba armarna och resten av kroppen mer. Börja styrketräna tex. 
I övrigt har det blivit en del pilsner och mys. Så jag ska nog ha överskott till den 7/3. 


Gurka ❤️


1 kommentar:

  1. Snyggt gurkan. Nu frodas du som aldrig förr. Med den gröna dressen och krokade armar och fylld med vätska kommer du på söndag leverera det du har för dagen, och det kommer bära frukt.

    SvaraRadera