Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 27 december 2013

I gång då.

Kul att vara ute och rulla rullskidor den 27:e december. Skitkul.
Åkte 20km. Det var jobbigt och jag blev blöt om underben och fötter ganska snabbt. Första passet sedan den 16:e december. Kändes inte jättebra och det hade jag väl räknat med men att triceps skulle vara så matta trodde jag inte. Det var som att det var lite slutkörda.. intressant men mest oroande. För mycket vila, julmat, alkohol och choklad kan ju ligga bakom. Eller inte alls. Jag ska i alla fall åka upp till Orsa och åka tävlingen på söndag. Om än med något reducerat mål. Jag vill ju upp till led 1 och hade ju självklart tänkt fixa det innan semestern i januari. Men med den här laddningen får jag nog va glad om jag tar en plats i led 2 efter racet. Trist att snacka ner sig men det är den bittra sanningen. Jag är i alla fall frisk igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar