Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 12 december 2013

Fm pass

Klisterföre, plusgrader och premiärprovning av korvskinnet. Kunde klämma mej i det i år igen. Jag försökte hänga på Erik, Magnus, och Thomas G upp till Mittåkläppen, 5km uppför. Men efter några hundra meter hade jag 15slag  från maxpuls och släppte gänget. Magnus blev avhängd innan toppen han med. Således jäkligt bra form på Thomas G. Eriks fina form var känd sen innan. Jag åkte sen tillsammans med Emma (17:e på VL) resten av passet. 36km fick jag ihop. Känns skapligt men långt ifrån led 1 form. Imorgon ska jag ta lite bilder och lägga upp här också.

Ni kanske undrar hur Fredrik Björks status ser ut? Det gör jag med. Tyvärr ligger han i sin stuga. sjuk? Har inte sett honom sedan igår middag. Får väl en förklaring sen.

Ikväll blir det skidåkarpresentation av en stor mörkare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar