Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 22 december 2013

God Jul och Gott nytt år!

Jag har varit sjuk hela veckan men blir sakta bättre. Det är inte optimalt för racet den 29:e december men jag hinner i alla fall bli frisk. Om det nu blir något lopp. Trist med snöbristen men på sjukveckor spelar det mindre roll. Jag blir mer och mer nöjd med det jag fick ihop i Bruksvallarna.

Förra året var jag i Oslo och jobbade mycket så då blev det ju inte många skidpass. I år skulle det bli andra bullar tänkte jag men det blir nog ungefär lika eftersom jag åker till Australien den 6 Januari. Ska i alla fall ut på några löppass där så jag inte blir allt för lönnig har jag tänkt.

Hoppas du får en riktigt god jul.


Peppar med lite gamla bilder från Södra berget i Sundsvall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar