Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 21 juni 2012

Tillbaka till verkligheten

Det har varit tio fantastiska dagar i Kiev med strandhäng, öldrickning, fotboll och storstadsliv på ett och samma ställe. Nu är jag dock hemma igen och kroppen undrar vad som ska hända nu.. eller vad som egentligen hände dessa tio dagar. Jag har verkligen förstört kroppen men samtidigt var det fint för motivationen. Nu är jag sugen på att komma igång med bra kontinuerlig träning. Jag vägde mig och kunde konstatera än viktuppgång också så det blir extra kul att komma igång nu. Så fort hjärtat lugnat ner sig till vanlig rytm och skakningarna har upphört blir första passet av. 


 



P-paus på väg till arenan.
En dag ägnades åt kultur i alla fall.

För övrigt var abstinensbeskrivningen ett skämt. Så farligt är det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar