Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 28 juni 2012

15km löpning.

Jag, brorsan och Erik kör en helkväll på Luthagsesplanaden. Löpning, bastu, käk och fotboll. De 15 kilometrarna på Röbostigarna gick tungt idag. Gårdagens intervallpass satt i låren. Jag är ändå nöjd med passet och att jag löpt 4 av de 5 sista dagarna. Nu ska benen få vila 2 dagar känner jag. Alltid kul att träna med Erik också och få höra om hans träning. Han körde 2,5h rullskidor i förmiddags och ska löpa 2h i morgonbitti. Man ligger rätt så jävligt i lä om jag säger så.

4 kommentarer:

  1. Vilken uppföljning av gårdagen!!! Bra jobbat grabbar!
    /LS

    SvaraRadera
  2. Ja men gårdagen kändes som sagt ordentligt. Du måste hänga med nästa gång. Barnvakt gäller om du ska fixa 2.10-2.10-2100 :)

    SvaraRadera
  3. jo så är det...
    /LS

    SvaraRadera
  4. Härligt duktiga ni är! /ulrika

    SvaraRadera