Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 8 oktober 2012

Buss till Oslo

Det blir en dag på bussen. 8h till grannlandets huvudstad. Imorgon bitti börjar jag jobba på Oslo universitetsykehus, Aker. Ska bli intressant. Jag hoppas jag snabbt ska komma in i jobbet så jag kan få lite rutin på träningen också. Denna vecka blev det tre pass och sammanlagt 2.30h. Skulle behöva ytterliggare tre timmar åtminstone. Jag tog med mej ett par klassiska rullskidor i alla fall. Om suget kommer får jag gå och köpa ett par stavar. Annars är det styrka som jag tänkt lägga träningen på och just nu är jag nöjd om det finns ett hyggligt gym på sjukhuset. Hoppas kunna hålla bloggen något sånär uppdaterad. Hörs

3 kommentarer:

  1. Kramar, låter spännande allting och du är så duktig som åker iväg till ett bra jobb men det blir tomt i Uppsala!

    SvaraRadera
  2. Lycka till grabben! Det är alltid nå´n action kring dig så kör så det ryker. Det kab behövas lite drag på grannlandets psykehus... så var det det där med Holmenkolla da!/D

    SvaraRadera
  3. haru kommit av bussen än/D

    SvaraRadera