Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

onsdag 3 oktober 2012

4 x 10 minuter löpning.

Jag tog mig iväg till passet med IK Rex i alla fall. Det ångrar jag inte. Alltid kanonpass. Däremot trodde jag vi skulle gå i backarna med stavar men det var långa löpintervaller som gällde. Tyvärr hade jag ett par nya skor och fick skavsår. Dessa funkade bra förra gången jag var med. Men då var det stavgång/löpning. Fick avbryta 5:e intervallen. Nöjd hur som helst. Benen var tunga och sura men ändå hyggligare än väntat. RG stog och lurade i skogen så jag kunde inte maska heller. Mycket värt när det går tungt!

2 kommentarer:

  1. Jag saknade dig djupt och hjärtligt i Falun!!
    Mer än en junior hade behöft lite klkassisk Mandus-uppfostring - och själv hade du nog behövt lite motivationshjälp på väg på höjderna!

    Jag och flera med mig kommer att sakna dig ute i Vendelskogarna - kom snart hem - gräset är inte grönare på andra sidan. Och brudarna är definitivt inte snyggare i Norge än här hemma.

    RG

    SvaraRadera
  2. Tjena RG. Jag hade definitivt behövt lite hederlig militärpush och ett träningsläger. Men jag blir förmodligen nerbrottad av varenda junior så kanske bäst att jag stannade hemma. Ska försöka lyda ditt råd att bara ge mej ut och kötta i Oslo trots motivationsbrist. Får se hur det går. Förhoppningsvis blir det en inte allt för lång period i grannlandet men en sak ska du veta. Landstingets gräs är fan så mycket grönare på andra sidan. Hörs

    SvaraRadera