Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

onsdag 4 november 2015

5x1000m skierg

Bra pass ikväll. Fyfan vad Skiergen är effektiv. Dock jävligt oklart att stå med 195 i puls kl 21.30 på kvällen. Får se hur sömnen blir inatt. Jag var för loj för att maxa 5000m kände jag. Det kändes lättare med en minuts vila mellan tusingarna. Men dra ända in vad jag ville bryta efter fjärde. Startade femte intervallen med 175 i puls. Tappade ändå inte pinsamt mycket men en hel del. Jag var tvungen att dra på motstånd sex för att orka. Förr drog jag alltid på tian. Alltså maxmotståndet. Så är det med det gott folk. Det går framåt.


1 kommentar:

  1. Vare du som skrämde oss vid nybol för nåra veckor sen? Vi blev skrämda när vi såg en panikartad löpare lufsa omkring i våra uppbökade marker!/vildsvinen

    SvaraRadera