Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 17 mars 2013

Svensk klassiker.

Hej på er. Idag är det dags för lite uppdatering på den här bloggen. Jag har börjat nytt jobb och det är 8-17 med föreläsningar och övningar.  Korvstoppning. Mycket nytt och väldigt intressant och spännande. Men jag får se hur mycket bloggande det blir framöver. Det får nog bli en liten update då och då. Jag har i alla fall lagt en förmögenhet på anmälningar till klassikern. Mest för att hålla träningen varierad och ha nya tävlingar att träna och se fram emot. Men sen är det kul att ha gjort den också. Grämer mej dock redan för att cykla i 30 mil.

I morse bokade jag också en biljett till Vasaloppet 2014 så nu är det bara att börja träna. Jag ser verkligen fram emot barmarksäsongen. I vår och sommar kommer jag att simma och cykla väldigt stor del av min träning. Därefter lägga den största delen träning på löpning inför Lidingö i september. Sen blir det stakning och rullskidor/längdskidor för hela slanten fram till Vasan.  

1 kommentar:

  1. Låter inspirerande att fortsätta följa dig! Har hört från dina polare i klubben om något löfte om totaltid du givit som åskådare vid en Vansbrosimning. Skulle va kul att höra vilken tid du sa då./D

    SvaraRadera