Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 24 februari 2012

Piggare och piggare

Idag har jag varit skapligt frisk faktiskt. Jag har inte kunnat träna men jag var i alla fall upp till vallaboden på Ottarsborg och la på några lager glid. Jag kände att jag ville göra något som har med vasaloppsförberedelser att göra i alla fall. Skidorna hämtade jag ut från butiken i början av februari så jag har bara kört 25km på dem. Det är ett ganska kasst upplägg när jag tänker efter.. Sjukdom och skidor jag inte känner. Just därför blir det nog mitt livs bästa lopp.


Nu i helgen ska jag dessvärre jobba men jag ska förhoppningsvis kunna genomföra ett lugnt första pass på söndag. Om det blir löpning eller gym får vi se. Skidor blir det ju i alla fall inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar